• Inicio
  • Categorías
  • Noticias
  • comunidad
ES
ES
Inicio
CategoríasNoticiasGlosariocomunidad
Contáctenos
Redes Sociales
Región
🌏Internacional
Región
🌏Internacional
Revisar
Contacto
Inicio
/
comunidad
/
CapitexKryptoFX has informed me that I need to pay a $2,200 “account closure fee”

CapitexKryptoFX has informed me that I need to pay a $2,200 “account closure fee”

TK_Vy55uTK_Vy55u
2025-05-07
This is the fourth unexpected charge that has appeared since I initiated the withdrawal process. I’ve already completed all necessary verifications and followed every step they required, but now they’re claiming I need to pay this additional fee just to close my account and release my funds. I asked for an official breakdown of this charge, but they haven’t provided any proof or formal documentation. Instead, they’ve continued to give me vague responses, which only makes me more suspicious. I feel completely trapped. Has anyone else faced this “account closure fee”? If so, how did you handle it?
Estados Unidos
El Fin

Comentarios

0/1000
TK_Y1n2WTK_Y1n2W
My request to withdraw triggered a so-called “manual clearance fee” of $1,100. I never agreed to this, and it’s getting out of control. I’ve already completed all the verification steps, and now they want me to pay this unexpected charge. This new fee wasn’t mentioned at any point, and it feels like a tactic to prevent me from accessing my funds. It’s getting ridiculous at this point.
Estados Unidos
2025-05-07
Anterior
Siguiente

Advertencia de riesgo

TraderKnows es una plataforma de medios financieros, con información que proviene de redes públicas o cargada por usuarios. TraderKnows no respalda ninguna plataforma de comercio ni variedad. No nos hacemos responsables de disputas comerciales o pérdidas derivadas del uso de esta información. Tenga en cuenta que la información mostrada puede estar retrasada, y los usuarios deben verificarla independientemente para asegurar su exactitud.